Kundservice multi-plattform integreringstjänst
HappyFox är en kundtjänstautomatiseringstjänst. Integrera inkommande kundtjänstförfrågningar till biljetter i det molnbaserade systemet för enkel samarbete.
Naturlig konversation
Organiserad kring en huvudbiljettcentral, HappyFox organiserar alla inkommande meddelanden till ditt företag på en enda plats för enkel kundkonversation. Kombinera texter, Facebook-meddelanden, e-postmeddelanden och mer till en enda enhetlig biljett. Varje biljett kan ges en prioritet och en tidsram för svar, vilket skapar ett organiserat svarschema och mer tydlighet för varje agents ansvar. Chefer har möjlighet att granska svarstider och meddelandealternativ, vilket ger en större översikt över kundservicehantering. Biljetter kan också redigeras, nås av vissa men inte alla, grupperas med en grupp individer eller besvaras med standardmeddelanden. Röstsamtal kan spelas in och tillämpas på en biljett. Sammantaget är HappyFox en solid plattform som är utformad kring användarvänlighet och kan erbjuda en strömlinjeformad kundservice för ett företag. Dess största styrka är den bakomliggande hanteringsdata som ger lika mycket information om personalen som om biljetterna.
Var som helst, hur som helst
HappyFox är ett smart sätt att organisera den mångfald av inkommande kunddialoger i ett enkelt att hantera system. En mängd extra funktioner ger en dynamisk arbetsyta som snabbt blir oumbärlig.
Användarrecensioner om HappyFox
Har du provat HappyFox? Var den första att lämna din åsikt!